اس ام اس و اشعار عاشقانه و زیبا 7 اردیبهشت 1393

<?php bloginfo('name'); ?> <?php if ( is_single() ) { ?> » Blog Archive <?php } ?> <?php wp_title(); ?> وبلاگ تفریحی
درباره ما
به وب سایت خوی دانلود خوش امدید. امیدوارم که نهایت استفاده را از سایت برده باشید. با تشکر مدیر سایت خوی دانلود.
آخرین مطالب
طراحی قالب

قالب بلاگفا

Ù?Ø?ي Ù?Ù?Ø?Ù?Ú?Ø?Ù? | Ø?Ø?Ø?Ú?تØ?يÙ? Ù?Ø?Ø?Ø? Ù?Ø?Ù?Ø?تØ?Ø?Ù? Ø?يØ?Ø?Ù?

قالب بلاگفا

اس ام اس و اشعار عاشقانه و زیبا 7 اردیبهشت 1393

اس ام اس و پیامک های عاشقانه و زیبا 7 اردیبهشت 1393

گلچین SMS و اشعار کوتاه رمانتیک و عشقولانه

پیامک های عاشقانه

 تو را دارم ای گل جهان با من است

تو تا با منی جان جان با من است

چو می تابد از دور پیشانی ات

کران تا کران آسمان با من است

اگر هیچوقت بعد از هر لبخندی خدا را شکر نمیکنید

حقی نخواهید داشت بعد از هر اشکی از او گله مند باشید

♥..♥..♥..♥..♥

عشق پیروزت کند بر خویشتن

عشق آتش می زند در ما و من

عشق را دریاب و خود را واگذار

تا بیابی جانِ نو، خورشیدوار

♥..♥..♥..♥..♥

امروز را به باد سپردم

امشب کنار پنجره بیدار مانده ام

دانم که بامداد

امروز دیگری را با خود می آورد

تا من دوباره آن را

بسپارمش به باد

♥..♥..♥..♥..♥

کسی رو که دوستش داری، چند وقت یکبار بهش یادآوری کن

تا فراموش نکنه قلبی برایش می‌تپد

♥..♥..♥..♥..♥

سادگی از دهاتیان است و ظرافت از شهریان

مرد کامل ظرافت و سادگی را باهم دارا است

♥..♥..♥..♥..♥

هیچ و باد است جهان

گفتی و باور کردی

کاش یک روز به اندازه هیچ

غم بیهوده نمی خوردی

کاش یک لحظه به سرمستی باد

شاد و آزاد به سر می بردی

♥..♥..♥..♥..♥

نیاز نیست انسان بزرگی باشیم

انسان بودن خود نهایت بزرگی است

می توان ساده بود ولی انسان بود

به همین سادگی…

♥..♥..♥..♥..♥

دیدی آن را که تو خواندی به جهان یارترین

سینه را ساختی از عشقش سرشارترین

آنکه می گفت منم بهر تو غمخوارترین

چه دلآزارترین شد چه دلآزارترین

♥..♥..♥..♥..♥

عیب کار اینجاست که من آنچه هستم

را با آنچه باید باشم اشتباه میکنم

خیال میکنم آنچه باید باشم هستم

در حالیکه آنچه هستم نباید باشم

♥..♥..♥..♥..♥

زندگى مسابقه نیست

زندگى یک سفر است و تو آن مسافرى باش که

در هر گامش ترنم خوش لحظه ها جاریست

♥..♥..♥..♥..♥

هزار بوسه به سوی خدا فرستادم

از آنکه دیدن تو قسمت خدایی بود

شب از کرانه دنیای من جدا شده بود

که هر چه بود تو بودی و روشنایی بود

♥..♥..♥..♥..♥

کجایی ای رفیق نیمه راهم

که من در چاه شبهای سیاهم

نمی بخشد کسی جز غم پناهم

نه تنها از تو نالم کز خدا هم

♥..♥..♥..♥..♥

از بس که غصه تو قصه در گوشم کرد

غمهای زمانه را فراموشم کرد

یک سیـــنه سخن به درگهت آوردم

چشمان سخنگوی تو خاموشم کرد

♥..♥..♥..♥..♥

اینو بدون اگه یه روزی فهمیدی قیمت یه لیتر بارون چنده؟

قیمت یه ساعت روشنایی خورشید چنده؟

چقدر باید بابت مکالمه روزانه مون با خدا پول بدیم؟

یا اینکه چقدر بدیم تا نفسمون رو، بی منت با طراوت طبیعت زیباش تازه کنیم

اون وقت می فهمی که چرا داری تو این دنیا زندگی میکنی!

♥..♥..♥..♥..♥

 دختر باس وقتی آقاش با دوستاش بیرونه، خوشی رو بهش کوفت کنه ^_^

♥..♥..♥..♥..♥

جان رفته ولی زخم وفایت نرود
تاثیر طلسم چشم هایت نرود
فرشی ز دل شکسته انداخته ام
آهسته بیا، شیشه به پایت نرود.

♥..♥..♥..♥..♥

هنوزم تو شبهات اگه ماهو داری

من اون ماهو دادم به تو یادگاری

♥..♥..♥..♥..♥

سـلــامـتـیــه اشـکــایـی کــه
یـواشـکــی تــو تـنـهـایـیـت ریـخـتـی تــا خـدا بـبـیـنـه و دلـش بــرات بســوزه
تــا عـشـقـتـو ازت نـگـیـره..

♥..♥..♥..♥..♥

به سلامتی خودمون که دیگه
نه بحث میکنیم
نه توضیح میدیم
نه دنبال دلیل میگردیم
فقط نگاه میکنیم و
سکوت میکنیم و فاصله میگیریم

♥..♥..♥..♥..♥

متنفرم
از تمام قهوه های تلخی
که تو را
قسمت فالم نمی کند…

♥..♥..♥..♥..♥

من آدمِ نرفتنم

آدم دوست ماندن …

یا اصلاً آدمِ دیر رفتنم

خیلی دیر

اما وقتی بروم

دیگر آدم برگشتن نیستم.

آدمِ مثل قبل شدن نیستم …

باور کن!

♥..♥..♥..♥..♥

سلامتی دختری که اولین مرد زندگیش باباشه و اخریشم همسرش

♥..♥..♥..♥..♥

” بــا چــــراغــی هــــمـه جــا گـشـتـــم و گــشـتــم در شــــهـر
هـیـــچ کـس، هـیـچ کـس ایــنـجــــا بـــه تـــو مــانـنـد نـــشـد … ! ”

♥..♥..♥..♥..♥

چه سخت است، تشیع عشق بر روی شانه های فراموشی

و دل سپردن به قبرستان جدایی وقتی میدانی پنج شنبه ای نیست،

تا رهگذری، بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند

♥..♥..♥..♥..♥

نه درگیر تو شده ام،
و نه حسی دارم به تو…!
اصلا میخواهی همه چیز را برگردانم به روز اول!
تو یک آدم معمولی شوی و من . . .
نــــــــــه!!!
ممکن است دوباره عاشقت شوم . . .

♥..♥..♥..♥..♥

با آدمهای این دنیا راحت نباش…
راحت که باشی…
زود حلت میکنن میرن سراغ نفر بعدی…!!!

♥..♥..♥..♥..♥

 

 


نظرات شما عزیزان:

شهاب
ساعت16:38---7 ارديبهشت 1393
من از وبلاگ بي نظير شما ديدن کردم من روزانه حدود 200وشايد 300 وبلاگ براي تبادل لينک بازديد ميکنم ولي باور کنيد وبلاگي به جالب وزيباتر ازشما نديده ام خواهش مي کنم به وبلاگ من بياييد وبا تبادل لينک هومن من لينک خود را در وبلاگ من قرار دهيد تا من وبازديد کنندگان وبلاگم از وبلاگ شما بازديد کنيم http://www.sahab1373.loxblog.com/

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






هکر
یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ادامه مطلب دنبال کن

قالب بلاگفا

دیگر صفحات:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6