دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده بنام حس عاشقی

<?php bloginfo('name'); ?> <?php if ( is_single() ) { ?> » Blog Archive <?php } ?> <?php wp_title(); ?> وبلاگ تفریحی
درباره ما
به وب سایت خوی دانلود خوش امدید. امیدوارم که نهایت استفاده را از سایت برده باشید. با تشکر مدیر سایت خوی دانلود.
آخرین مطالب
طراحی قالب

قالب بلاگفا

Ù?Ø?ي Ù?Ù?Ø?Ù?Ú?Ø?Ù? | Ø?Ø?Ø?Ú?تØ?يÙ? Ù?Ø?Ø?Ø? Ù?Ø?Ù?Ø?تØ?Ø?Ù? Ø?يØ?Ø?Ù?

قالب بلاگفا

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده بنام حس عاشقی

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده بنام حس عاشقی

در این ساعت از خوی دانلود ، دانلود آهنگ جدید ، شنیدنی وبسیار زیبای عماد طالب زاده بنام حس عاشقی

تنظیم : پوریا حیدری ، میکس و مستر : پیام هوشمند ، موزیک و ترانه : امیر علی بهادری

Emad Talebzadeh Hese Asheghi دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده بنام حس عاشقی

 

آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی :

نه خوشحالم نه ناراحت می خندم و غمگینم

هر جا که چشم می ندازم بازم اونو می بینم

نمی دونم چرا اینجور درگیرم با خودم

اون هنوز نمی دونه که من عاشقش شدم

اون هنوز نمی دونه که من عاشقش شدم

این حال و هوا رو دوست دارم

بی خوابیا رو دوست دارم

من بی بهونه تونو می خوام

بغض شبا رو دوست دارم

دلشوره ها رو دوست دارم

من بی بهونه اونو می خوام

من بی بهونه اونو می خوام

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی

♫♫♫♫♫♫

اگه دل به من نده اگه عاشقم نشه

واسه دل زدن به آب هم قایقم نشه

اگه دل به من نده اگه عاشقم نشه

واسه دل زدن به آب هم قایقم نشه

می میرم از غمش می میره آسمون

می ریزه سقف این خونه بدون اون

این حال و هوا رو دوست دارم

بی خوابیا رو دوست دارم

من بی بهونه تونو می خوام

بغض شبا رو دوست دارم

دلشوره ها رو دوست دارم

من بی بهونه اونو می خوام

من بی بهونه اونو می خوام

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






اداممه مطلب: ترانه , موزیک , ,
هکر
چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393
ادامه مطلب دنبال کن

قالب بلاگفا

دیگر صفحات:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6